Консьєрж-сервіс від MONOBANK: 5 унікальних історій. Частина 2

Ми обіцянки завжди виконуємо – тож ось ще три історії про неймовірний консьєрж-сервіс від monobank!
Одного разу банк запустив рекламу, де їх фірмовий кіт боксує, стоячи на задніх лапах. Один з клієнтів побачив її і захотів собі роздрукувати точно такий же постер. Він попрохав переслати йому зображення у гарній якості. Щоб виконати це прохання, консьєржу довелось пожертвувати своїм неробочим часом та розшукати творця картинки. Файл з гарною якістю зображення було надіслано клієнту, у якого тепер на стіні висить постер з котиком mono.
Інший випадок взагалі з розряду фантастики. Один з клієнтів mono вирішив поїхати до Сінгапуру. Він попросив консьєржа дізнатись чи потрібна йому віза. Консьєрж поцікавився, коли клієнт збирається подорожувати і наскільки спланованою є подорож. Виявилось, що поїздку ще не організували, тож консьєрж вирішив взяти це на себе. За кілька годин він повністю організував усю подорож: забронював готель, переліт, трансфер, підібрав декілька екскурсій, оренду автомобіля і передбачив наявність коляски для дитини клієнта. Вийшла ціла відпустка «під ключ»!
Інший клієнт банку якось помітив на дверях свого дому поруч з домофоном дивні цифри. Вони були на кількох під’їздах, в інтернеті писали, що такі мітки на двері ставлять грабіжники квартир. Він звернувся до консьєрж-сервісу з питанням, що це насправді означає. Співробітники банку перевірили інформацію у правоохоронців та заспокоїли клієнта, запевнивши його, що це звичайна провокація. Наступним же їх кроком, після прохання того ж клієнта, став підбір йому охоронного агентства з гарною репутацію і адекватними цінами.
Тож, консьєрж-сервіс monobank – це не звичайна служба підтримки з чат-ботами, це туристична агенція, що може організувати вам івент, надати потрібну інформацію і суттєво полегшити ваше життя. Чим не чудовий сервіс, який буде лише збільшувати кількість бажаючих придбати платинову картку?